PRIDRUŽI SE NAŠI EKIPI
Alpod je vodilno podjetje na področju prodaje in distribucije lesenih talnih oblog v Evropi. Z ekipo zaposlenih se zavzemamo za visoko kakovost izdelkov, njihov razvoj in neprestano izboljšanje načinov dela ob ohranjanju družbene odgovornosti podjetja, obenem pa je naša pozornost stalno usmerjena v skrb za naše kupce. Z bogato tradicijo smo si pridobili izkušnje in znanje, s katerimi znamo izkoristiti nove trende in tehnologije, ki jih zajete v izdelke nudimo kupcem. Na slovenskem trgu smo prisotni že več kot 25 let. Z nenehnim razvojem podjetja in iskanjem novih trgov, se povečuje tudi potreba po kakovostnem kadru.
Aktualni razpisi delovnih mest:
- VODJA PRODAJE ZA DOMAČI TRG
- PRODAJNI SVETOVALEC V SALONU ALPOD V LJUBLJANI
VODJA PRODAJE ZA DOMAČI TRG
GLAVNE NALOGE:
- organizacija in vodenje veleprodaje v Sloveniji
- organizacija, vodenje in koordinacija mreže lastnih maloprodajnih enot
- pregled, priprava in usklajevanje prodajnih pogodb s kupci in izvajalci
- redno obiskovanje obstoječih kupcev in skrb za njihovo rast in razvoj
- iskanje potencialnih novih kupcev
- planiranje prodaje, spremljanje realizacije, priprava analiz in poročil
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- vsaj VI. stopnja izobrazbe tehnične ali ekonomsko-komercialne smeri
- aktivno znanje angleškega jezika
- zaželeno znanje dodatnega tujega jezika (nemško, francosko, italijansko)
- pogajalske in komunikacijske sposobnosti
- samoiniciativnost
- pripadnost podjetju
PONUJAMO:
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
- konkurenčno plačilo
- urejeno in stimulativno delovno okolje
- delo na lokaciji v Cerknici
Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 29. 2. 2024. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).
PRODAJNI SVETOVALEC V SALONU ALPOD V LJUBLJANI
GLAVNE NALOGE:
- prodaja in svetovanje kupcem
- promocija programa poslovanja, kontaktiranje s poslovnimi strankami ter vzdrževanje komercialnih odnosov
- izdajanje ponudb in prodaja pravnim in fizičnim osebam
- obdelava reklamacij
- priprava in izdajanje dobavnic in faktur pravnim in fizičnim osebam
- evidentiranje prodaje in priprava podatkov o kupcih in prodaji
- opravljanje drugih nalog na svojem strokovnem področju po navodilu nadrejenega
- svetovanje kupcem o prodajnih artiklih in možnostih plačila
- opravljanje blagajniškega poslovanja in vodenje blagajniške dokumentacije
- zlaganje in sortiranje blaga ter priprava blaga in prodajnega prostora za prodajo
- pripravljanje paketov za odpremo
- prevzem blaga
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- vsaj IV. stopnja izobrazbe trgovske smeri
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj
- osnovno znanje nemškega ali angleškega jezika
- znanje računalniških programov (MS Office, Internet)
- skrbnost, natančnost in doslednost pri izvajanju zastavljenih nalog
- iznajdljivost, odzivnost in prilagodljivost
- preudarnost in gospodarnost
- komunikativnost in sposobnost dela v timu
- jasno pisno in govorno izražanje in sporazumevanje
- splošna razgledanost in osebna urejenost
- veselje do dela s strankami
- vozniško dovoljenje B kategorije
PONUJAMO:
- delovno mesto za nedoločen čas s poskusno dobo 3 mesecev
- redno in stimulativno plačilo
- zelo dobro urejeni delovni pogoji
- socialna varnost
Delovno mesto je na voljo takoj. Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 29. 2. 2024. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).