PRIDRUŽI SE NAŠI EKIPI
Alpod je vodilno podjetje na področju prodaje in distribucije lesenih talnih oblog v Evropi. Z ekipo zaposlenih se zavzemamo za visoko kakovost izdelkov, njihov razvoj in neprestano izboljšanje načinov dela ob ohranjanju družbene odgovornosti podjetja, obenem pa je naša pozornost stalno usmerjena v skrb za naše kupce. Z bogato tradicijo smo si pridobili izkušnje in znanje, s katerimi znamo izkoristiti nove trende in tehnologije, ki jih zajete v izdelke nudimo kupcem. Na slovenskem trgu smo prisotni že več kot 25 let. Z nenehnim razvojem podjetja in iskanjem novih trgov, se povečuje tudi potreba po kakovostnem kadru.
Aktualni razpisi delovnih mest:

STRATEŠKI NABAVNIK (CERKNICA)
Na oddelku nabave iščemo motiviranega in izkušenega sodelavca/-ko, ki bo odgovoren/-a za pridobivanje novih potencialnih nabavnih kanalov doma in v tujini, vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji in zagotavljanje pravočasne dobave materialov ter izdelkov.
GLAVNE NALOGE:
- organizacija vseh aktivnosti, ki spremljajo nabavni proces
- komunikacija z dobavitelji
- naročanje blaga
- organizacija prevozov
- skrb za uvoz blaga
- pridobivanje novih nabavnih kanalov doma in v tujini
- vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- vsaj V. stopnja izobrazbe
- aktivno znanje angleškega jezika
- pogajalske in komunikacijske sposobnosti
PONUJAMO:
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
- konkurenčno plačilo
- urejeno in stimulativno delovno okolje
- delo na lokaciji v Cerknici
Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 08. 03. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).
ASISTENT PRODAJE ZA TUJE TRGE (CERKNICA)
V podjetju Alpod iščemo asistentko / asistenta prodaje za tuje trge.
GLAVNE NALOGE:
- Vsakodnevna komunikacija s strankami iz tujine.
- Priprava izvoznih dokumentov (ponudb, računov …).
- Administrativno podpora pri aktivnostih prodajne ekipe.
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbe.
- Zelo dobro znanje angleškega in srbsko-hrvaškega jezika.
- Zaželeno je dobro znanje nemškega jezika ali drugega tujega jezika (predstavlja prednost).
- Znanje uporabe MS Office.
- Komunikativnost in organiziranost.
- Natančnost in zanesljivost.
- Samoiniciativnost.
- Urejenost.
- Sposobnost timskega dela.
PONUJAMO:
- Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
- Možnost rasti in razvoja kariere v podjetju.
- Dodatna izobraževanja.
- Priložnost za učenje in pridobivanje izkušenj v dinamičnem prodajnem timu.
- Začetno uvajanje in spoznavanje naših produktov ter proces dela.
- Delo v sproščenem delovnem okolju z veliko druženja.
- Možnost obiska kupcev v tujini.
Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 18. 4. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).