Zaposlitev

PRIDRUŽI SE NAŠI EKIPI

Alpod je vodilno podjetje na področju prodaje in distribucije lesenih talnih oblog v Evropi. Z ekipo zaposlenih se zavzemamo za visoko kakovost izdelkov, njihov razvoj in neprestano izboljšanje načinov dela ob ohranjanju družbene odgovornosti podjetja, obenem pa je naša pozornost stalno usmerjena v skrb za naše kupce. Z bogato tradicijo smo si pridobili izkušnje in znanje, s katerimi znamo izkoristiti nove trende in tehnologije, ki jih zajete v izdelke nudimo kupcem. Na slovenskem trgu smo prisotni že več kot 25 let. Z nenehnim razvojem podjetja in iskanjem novih trgov, se povečuje tudi potreba po kakovostnem kadru.

Aktualni razpisi delovnih mest:

Zaposlitev Alpod Vodja prodaje za domači trg
KOMERCIALIST ZA TUJE TRGE (CERKNICA)

Na oddelku za prodajo na tujih trgih na delovnem mestu komercialist/-ka zaposlimo novo sodelavko oz. sodelavca. Če ste komunikativni, delovni ter pripravljeni na potovanja v tujino in delo z ljudmi v mednarodnem okolju, vas vabimo, da se prijavite.

GLAVNE NALOGE:

  • redna komunikacija s poslovnimi partnerji v tujini
  • redno obiskovanje poslovnih partnerjev v tujini in skrb za njihov razvoj in rast
  • iskanje novih poslovnih partnerjev na določenih tujih trgih
  • sprejem in obdelava naročil, organizacija in koordinacija odprem, skrb za plačilno disciplino
  • planiranje, analiziranje in spremljanje prodaje
  • prenos znanja in povratnih informacij s trga v druge oddelke
  • izvajanje drugih del v skladu strokovno usposobljenostjo, internimi akti ter navodili nadrejenih

PRIČAKOVANE KOMPETENCE:

  • vsaj VI. stopnja izobrazbe
  • aktivno znanje angleškega, srbskega in/ali hrvaškega jezika
  • zaželeno je znanje vsaj še enega tujega jezika (nemško, italijansko, rusko …)
  • vozniško dovoljenje B kategorije
  • zaželene so delovne izkušnje na primerljivem delovnem mestu
  • komunikativnost, odgovornost, natančnost, zanesljivost, samoiniciativnost, sposobnost za timsko delo
  • pripadnost podjetju

KAJ NUDIMO:

  • zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom
  • delo v urejenem okolju
  • konkurenčno plačilo
  • delo na lokaciji v Cerknici in službene poti v tujino
  • strokovno izpopolnjevanje, zagotavljanje profesionalnega in osebnostnega razvoja

Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 31.1. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
STRATEŠKI NABAVNIK (CERKNICA)

Na oddelku nabave iščemo motiviranega in izkušenega sodelavca/-ko, ki bo odgovoren/-a za pridobivanje novih potencialnih nabavnih kanalov doma in v tujini, vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji in zagotavljanje pravočasne dobave materialov ter izdelkov.

GLAVNE NALOGE:

  • organizacija vseh aktivnosti, ki spremljajo nabavni proces
  • komunikacija z dobavitelji
  • naročanje blaga
  • organizacija prevozov
  • skrb za uvoz blaga
  • pridobivanje novih nabavnih kanalov doma in v tujini
  • vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji

PRIČAKOVANE KOMPETENCE:

  • vsaj V. stopnja izobrazbe
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • pogajalske in komunikacijske sposobnosti

PONUJAMO:

  • redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • konkurenčno plačilo
  • urejeno in stimulativno delovno okolje
  • delo na lokaciji v Cerknici

Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 31.1. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
ASISTENT/-KA PRODAJE ZA TUJE TRGE (CERKNICA)

GLAVNE NALOGE:

  • dnevna komunikacija s strankami iz tujine
  • izdelava izvoznih dokumentov (ponudb, računov …)
  • administrativna podpora prodajni ekipi

PRIČAKOVANE KOMPETENCE:

  • zelo dobro znanje italijanskega jezika
  • dobro znanje angleškega in srbskega ali hrvaškega jezika
  • znanje uporabe MS Office
  • komunikativnost
  • natančnost
  • samoiniciativnost
  • sposobnost timskega dela

PONUJAMO:

  • zaposlitev za nedoločen čas s šestmesečnim poskusnim delom
  • možnost rasti in razvoja kariere v podjetju
  • dodatna izobraževanja
  • priložnost za učenje in pridobivanje izkušenj v dinamičnem prodajnem timu
  • začetno uvajanje in spoznavanje naših produktov ter proces dela
  • delo v sproščenem delovnem okolju z veliko druženja
  • možnost obiska kupcev v tujini

Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 31.1. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Spodaj označena polja bodo prikazana v tabeli, ostala bodo pa skrita.
  • Slika
  • Šifra
  • Cena
  • Opis
  • Teža
  • Dimenzije
  • Attributes
Kliknite zunaj, da skrijete vrstico za primerjanje
Primerjaj
Primerjaj ×
Let's Compare! Continue shopping
;