Zaposlitev

PRIDRUŽI SE NAŠI EKIPI

Alpod je vodilno podjetje na področju prodaje in distribucije lesenih talnih oblog v Evropi. Z ekipo zaposlenih se zavzemamo za visoko kakovost izdelkov, njihov razvoj in neprestano izboljšanje načinov dela ob ohranjanju družbene odgovornosti podjetja, obenem pa je naša pozornost stalno usmerjena v skrb za naše kupce. Z bogato tradicijo smo si pridobili izkušnje in znanje, s katerimi znamo izkoristiti nove trende in tehnologije, ki jih zajete v izdelke nudimo kupcem. Na slovenskem trgu smo prisotni že več kot 25 let. Z nenehnim razvojem podjetja in iskanjem novih trgov, se povečuje tudi potreba po kakovostnem kadru.

Aktualni razpisi delovnih mest:

Zaposlitev Alpod Vodja prodaje za domači trg
STRATEŠKI NABAVNIK (CERKNICA)

Na oddelku nabave iščemo motiviranega in izkušenega sodelavca/-ko, ki bo odgovoren/-a za pridobivanje novih potencialnih nabavnih kanalov doma in v tujini, vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji in zagotavljanje pravočasne dobave materialov ter izdelkov.

GLAVNE NALOGE:

  • organizacija vseh aktivnosti, ki spremljajo nabavni proces
  • komunikacija z dobavitelji
  • naročanje blaga
  • organizacija prevozov
  • skrb za uvoz blaga
  • pridobivanje novih nabavnih kanalov doma in v tujini
  • vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji

PRIČAKOVANE KOMPETENCE:

  • vsaj V. stopnja izobrazbe
  • aktivno znanje angleškega jezika
  • pogajalske in komunikacijske sposobnosti

PONUJAMO:

  • redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • konkurenčno plačilo
  • urejeno in stimulativno delovno okolje
  • delo na lokaciji v Cerknici

Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 08. 03. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
ASISTENT PRODAJE ZA TUJE TRGE (CERKNICA)

V podjetju Alpod iščemo asistentko / asistenta prodaje za tuje trge.

GLAVNE NALOGE:

  • Vsakodnevna komunikacija s strankami iz tujine.
  • Priprava izvoznih dokumentov (ponudb, računov …).
  • Administrativno podpora pri aktivnostih prodajne ekipe.

PRIČAKOVANE KOMPETENCE:

  • Vsaj VI. stopnjo izobrazbe.
  • Zelo dobro znanje angleškega in srbsko-hrvaškega jezika.
  • Zaželeno je dobro znanje nemškega jezika ali drugega tujega jezika (predstavlja prednost).
  • Znanje uporabe MS Office.
  • Komunikativnost in organiziranost.
  • Natančnost in zanesljivost.
  • Samoiniciativnost.
  • Urejenost.
  • Sposobnost timskega dela.

PONUJAMO:

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
  • Možnost rasti in razvoja kariere v podjetju.
  • Dodatna izobraževanja.
  • Priložnost za učenje in pridobivanje izkušenj v dinamičnem prodajnem timu.
  • Začetno uvajanje in spoznavanje naših produktov ter proces dela.
  • Delo v sproščenem delovnem okolju z veliko druženja.
  • Možnost obiska kupcev v tujini.

Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 18. 4. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (heda@alpod.si ali 01 707 14 02).

Vsi podatki bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj za interno evidenco in v namen, zaradi česar so bili posredovani. Vaši podatki bodo skrbno varovani pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom, razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem.
Spodaj označena polja bodo prikazana v tabeli, ostala bodo pa skrita.
  • Slika
  • Šifra
  • Cena
  • Opis
  • Teža
  • Dimenzije
  • Attributes
Kliknite zunaj, da skrijete vrstico za primerjanje
Primerjaj
Primerjaj ×
Let's Compare! Continue shopping
;

Prijavi se in pridobi

10 % POPUSTA

NA VSE ZUNANJE TALNE OBLOGE
IN DODATNI MATERIAL

Popust velja do 30. aprila. Popust ne velja na storitve in se ne sešteva.