PRIDRUŽI SE NAŠI EKIPI
Alpod je vodilno podjetje na področju prodaje in distribucije lesenih talnih oblog v Evropi. Z ekipo zaposlenih se zavzemamo za visoko kakovost izdelkov, njihov razvoj in neprestano izboljšanje načinov dela ob ohranjanju družbene odgovornosti podjetja, obenem pa je naša pozornost stalno usmerjena v skrb za naše kupce. Z bogato tradicijo smo si pridobili izkušnje in znanje, s katerimi znamo izkoristiti nove trende in tehnologije, ki jih zajete v izdelke nudimo kupcem. Na slovenskem trgu smo prisotni že več kot 25 let. Z nenehnim razvojem podjetja in iskanjem novih trgov, se povečuje tudi potreba po kakovostnem kadru.
Aktualni razpisi delovnih mest:

VODJA PRODAJE HČERINSKIM DRUŽBAM (CERKNICA)
Iščemo motivirano in komunikativno osebo za zasedbo delovnega mesta vodja prodaje hčerinskim družbam, ki bo ključni povezovalni člen med matičnim podjetjem in hčerinskimi družbami. Glavna naloga svetovalca za prodajo bo prenos tehničnega znanja, informacij o izdelkih in prodajnih pristopov ter strokovna podpora lokalnim prodajnim ekipam.
GLAVNE NALOGE IN ODGOVORNOSTI:
- prenašanje tehničnega znanja, rešitev in smernic iz matičnega podjetja v hčerinske družbe
- svetovanje in podpora lokalnim prodajnim ekipam pri tehničnih vprašanjih, predstavitvah in iskanju optimalnih rešitev za stranke
- organizacija in izvajanje tehničnih izobraževanj, predstavitev in internih usposabljanj
- sodelovanje pri razvoju in uvedbi novih izdelkov ter tehnične dokumentacije
- aktivno spremljanje povratnih informacij iz hčerinskih družb in posredovanje povzetkov matičnemu podjetju
- sodelovanje z razvojnim, prodajnim in tehničnim oddelkom znotraj podjetja
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- zaželena VI. Stopnja izobrazbe tehnične izobrazbe
- izkušnje s tehnično podporo ali svetovanjem v prodajnem okolju so prednost
- odlične komunikacijske in predstavitvene sposobnosti
- samoiniciativnost, zanesljivost in sposobnost delovanja v mednarodnem okolju
- pripravljenost na stalno učenje in nadgrajevanje znanja
- aktivno znanje angleškega jezika (znanje dodatnih jezikov je prednost)
- pripravljenost na redna službena potovanja
PONUJAMO:
- dinamično delovno okolje s sodelovanjem v mednarodnem timu
- možnost strokovnega razvoja in izobraževanja
- delo z inovativnimi produkti in tehnologijami
- stabilno zaposlitev za nedoločen čas (s 6-mesečnim preizkusnim obdobjem) in stimulativno plačilo
- službeno vozilo
Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca ali na email zaposlitev@alpod.si sprejemamo do 30. 06. 2025.
NABAVNIK (CERKNICA)
Na oddelku nabave iščemo motiviranega in zanesljivega sodelavca/-ko, ki bo odgovoren/-a za pridobivanje novih potencialnih nabavnih kanalov doma in v tujini, vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji in zagotavljanje pravočasne dobave materialov ter izdelkov.
GLAVNE NALOGE:
- organizacija vseh aktivnosti, ki spremljajo nabavni proces
- komunikacija z dobavitelji
- naročanje blaga
- organizacija prevozov
- skrb za uvoz blaga
- pridobivanje novih nabavnih kanalov doma in v tujini
- vzdrževanje odnosov z obstoječimi dobavitelji
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- vsaj V. stopnja izobrazbe
- aktivno znanje angleškega jezika
- pogajalske in komunikacijske sposobnosti
PONUJAMO:
- redno zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
- konkurenčno plačilo
- urejeno in stimulativno delovno okolje
- delo na lokaciji v Cerknici
Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca ali na email zaposlitev@alpod.si sprejemamo do 30. 06. 2025.
ASISTENT PRODAJE ZA TUJE TRGE (CERKNICA)
V podjetju Alpod iščemo asistentko / asistenta prodaje za tuje trge.
GLAVNE NALOGE:
- Vsakodnevna komunikacija s strankami iz tujine.
- Priprava izvoznih dokumentov (ponudb, računov …).
- Administrativno podpora pri aktivnostih prodajne ekipe.
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- Vsaj VI. stopnjo izobrazbe.
- Zelo dobro znanje angleškega in srbsko-hrvaškega jezika.
- Zaželeno je dobro znanje nemškega jezika ali drugega tujega jezika (predstavlja prednost).
- Znanje uporabe MS Office.
- Komunikativnost in organiziranost.
- Natančnost in zanesljivost.
- Samoiniciativnost.
- Urejenost.
- Sposobnost timskega dela.
PONUJAMO:
- Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
- Možnost rasti in razvoja kariere v podjetju.
- Dodatna izobraževanja.
- Priložnost za učenje in pridobivanje izkušenj v dinamičnem prodajnem timu.
- Začetno uvajanje in spoznavanje naših produktov ter proces dela.
- Delo v sproščenem delovnem okolju z veliko druženja.
- Možnost obiska kupcev v tujini.
Prijave z življenjepisom prek spletnega obrazca sprejemamo do 30. 06. 2025. Za dodatne informacije se lahko obrnete na Hedo Žnidaršič (zaposlitev@alpod.si ali 01 707 14 02).
SKLADIŠČNIK (CERKNICA)
Iščemo zanesljivo in odgovorno osebo za delo v skladišču. Vaše glavne naloge bodo prevzem in skladiščenje izdelkov, priprava pošiljk in dokumentacije. Če vas veseli delo v urejenem skladiščnem okolju, ste samoiniciativni, natančni in radi sodelujete v timu – vas vabimo, da se prijavite.
GLAVNE NALOGE:
- Prevzem in skladiščenje izdelkov
- Priprava izdelkov za odpremo
- Vodenje in kontrola evidenc
- Nakladanje izdelkov na prevozno sredstvo skladno s predpisi in zahtevami naročnika
- Priprava odpremne dokumentacije in izvajanje administrativnih izdelkov
PRIČAKOVANE KOMPETENCE:
- Zaključena III. ali IV. stopnja izobrazbe
- Zaželen opravljen izpit za viličarista
- Poznavanje dela z računalnikom
- Samoiniciativnost, komunikativnost ter timsko naravnanost
PONUJAMO:
- Zaposlitev za nedoločen čas s poizkusnim obdobjem
- Enoizmensko delo
- Timsko delo v uspešnem kolektivu
- Redno plačilo
- Delo na lokaciji v Cerknici
Za dodatne informacije in prijave z življenjepisom pošljite mail na zaposlitev@alpod.si ali pokličite na 01 707 14 02. Prijave izbiramo do 30. 6. 2025.